Teknoloji

24 Yıl Süren Bir Macera

Türkiye’nin teknoloji ve ihracat devi Vestel, elektrik-elektronik branşında üst üste 24. kez elde ettiği Türkiye ihracat şampiyonluğunu 158 ülkeye ulaştırdığı teknolojilerle kutluyor.

Türkiye İhracatçılar Meclisi tarafından 2021 yılı ihracat gelirlerine göre kendi branşında ihracat birinciliği ödülüne layık görülen Vestel, Türkiye genel ihracat sıralamasında 5. sırada yer alarak büyük bir başarıya imza attı. Başarı grafiği, teknolojisi, inovasyonu ve ihracata yönelik sürdürülebilir iş modeliyle istikrarlı bir seyir izleyen Vestel, ulaşılması zor bu başarısını yeni bir reklam kampanyasıyla duyuruyor. Vestel teknolojisinin yolculuğunu izleyiciye aktaran kampanyanın reklam sinemasında alıştığımızın aksine Türkçe yerine farklı dillerde bir reklam yüzü bizimle konuşuyor.

“Vestel Olsa Olmaz mı” kampanyasının reklam yüzü Beyazıt Öztürk, Vestel City’den başladığı yolculuğuna kampanyanın devamında; Limanda ihracat konteynerlerinde, ihracat gemisinde ve Vestel teknolojilerinin geldiği noktalarda devam ediyor. İtalyanca, Fransızca, Japonca, İngilizce ve Almanca cümlelerle dilden dile geçiş yaparak yolculuğu sırasında ne söylediğini merak eden Beyaz, “Dünya anladı!” finalde Vestel’in ihracattaki gücüne vurgu yapıyor.

Concept imzalı reklam sinemasının yapım sürecini Anima İstanbul üstlenirken, yönetmen koltuğunda Aytuğ Üngör oturuyor.

 

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu